3 maj

ja idag var jag ner på ikea. jag handlade lite och sen gick vi på birsta. jag hittade inte så mycke men det blev en papperskorg, sängöverkast, sommar väska och ett par skor. det var supper proppat på ikea. så det tog ett tag att komma ut poch betala.

när vi for hem så hamnade vi bakom kustbussen. vi vet inte vad som hände men helt plötsligt började den rycka och sen fick den lov att stanna på väg renen. mamma trode att han fick punktering.

när vi kom till ullånger så svängade vi in och hälsade på mormor. jag fick min födelsedags present som var en koffta. vi fikade lite innan det blev dax att fara hem.

när jag kom hem så mötte jag min bror som nyss hade kommit. så han fick lov att hjälpa oss att bära upp alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0