28 maj

ja idag har det inte hänt så mycke på skolan.
vi hade menken = diskution bemötande
menken= redovisning, förhör, läsa
lunch= mumms mumms pitabröd
no = staden

efter skolan gick jag ner på stan med josse och ville. vi gick på bikbok(bläää) jag tycker inte om att gå ditt. men men josse kollade på kläder då fick hon helt plöttsligt näsblod. hon sprang till toan.
jag och ville kom efter så här varde

-vilken toa gick hon till frågade jag
-troligen gick hon inte på herrarnas
- nä jag menar gick hon på damernas eller handikapp

jag kände mej lite ut dissad av ville =(

men sen gick jag och mötte henrik. vi var med varandra tills jag skulle åka hem.
ps han hade en god parfym på sig den var inte så stark som andra är. den luktade väldigt gott. =)


nu till josse om jag cyklar så är jag på statiol 9.00 så du vet det.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag hade ju rätt också :D Hon gick inte på herrarnas! Hahah!







2011-05-28 @ 19:59:57
URL: http://viiktoriae.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jajjamensan :P ses där då!

2011-05-28 @ 20:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0