27 maj

ja nu har man tagit sig igenom en dag till. uppvisningen gick bra haha jag var vaken faktiskt. den var bra och lite rolig.

efter det hade vi lunch då var det en fasligt lång kö. så vi bestämde oss för att gå ner till blåbär för att äta där. sen gick vi upp till skolan igen. då hade vi medecin vi fortsatte med plancen.
under lektionen fick jag veta att en av mina lärare sökte mej. så på rasten gick jag upptill henne. jag skulle få veta vilket betyg jag skulle få i ämnet. som synd var så fick jag ett poäng under vg gränsen. tråkigt tråkigt.
på grund av att jag träffade henne så blev jag sen till min sista lektion. men läraren typ brydde sig inte. vi hade genomgång.

när jag kom hem bytte jag om och for ut och sprang. det var lite jobbigt för att det var motblåst, medblåst och typ storm. erik kom nyss han skulle träffa mari. han är ganska kul att vara med. han kan skämta med mej också. det som skåkade mej idag var att mari tyckte att jag hade blivit hurtig. hon har alltid sakt att jag är tjock (eller antyt det ialla fall) jag blev lite glad.
2009-05-27 @ 18:46:24 Permalink JAG - vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()


27 maj morgon

sitter på skolan och tråkar lite. ska börja vid tio och då ska vi se å en uppvisning. jag och ville siter i biblan och försöker arbeta på våran bok arbete. men det går inte så bra för mej. den ska vara inne i morgon så jag måste kämpa nu. jag hade en lite sov morgon i morse. jag fick sova hela en timme längre innan jag fick lov att palra mej upp för att fara på skolan. jag är nu så trött så jag vet nte om jag kommer att somna på uppvisningen. men men det märks troligen.

igår såg jag på en serie som jag blev tipsad om den var bra. den heter krig och fred. den är så bra at jag tycker att ni ska se den.

men nu mpste jag kämpa ett ag till
hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0