26 maj

idag på skolan hade vi frilufsdag. vi skulle gå upp till masten på åsberget. det var lite jobbigt på upp vägen men annars gick det  bra. efter typ halva vägen var det jätte bra utsikt. när vi kom ner till stan igen var bara klokan halv tolv och både min och villes buss gick tre. så vi gick och fikade i en och en halv timme. under tiden kom också maria. sedan gick vi på stan "ett tag" innan vi gick ner på bussstationen.

när jag kom hem så fick jag se ett brev som jag hade fått. så nu alla nu ska vi  fira. ja nu har jag äntligen fått veta att jag ska få mina pengar äntligen. jag är så glad  =) =) =) =) =) =) =P =P =) =) =) =) =P =P men jag får veta imorgon om det är sant.

josse är än sjuk jag hopps att hon blir frisk snart. jag börjar sakna henne. =( nu får du bli frisk snart.

Kommentarer
Postat av: josse

:):) saknar er med. det blir nog ingen cykling imorgon, du förstår nog varför.



2011-05-28 @ 19:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0