20 maj

fråge stund

om alla andra kan ha det så ska jag också ha det.
så nu får ni fråga om allt ni undrar.

om allt mellan himmel och jord

våga fråga inget är för dum fråga

fråga fråga fråga

eftremiddag

på engelskan såg vi klart filmen. sen hade vi lunch det var bläää mat. efter det hade vi medecin på fortsate vi på arbetet och sen menken som man fick plåga sig igenom.

efter det trodde vi att vi skulle få sluta. men så blev det inte för eva-britt skulle prata om något i högst 15 minuter. men som man var van vid så tog det nästan dubbelt så lång tid. hon pratade som att vi var helt dumm i huvudet . jag hata henne för hon ska alltid göra saker när alla vi bara åka hem.

eftre skolan gick jag och josse och åt glass. sen var vi med idag lite.

när jag satte mej vi datorn fick jag se att jag hade fått e-post om mitt sommar jobb. jippi =) jag ska jobba på valla. haha det liger låååångt i från  där jag bor =)

ja nu är jag glad. både för att jag har fått en bra sommar jobb och för att vi har lov och får ledig i fyra dagar.


på morgonen

ja
nu har jag gjort data provet som jag har fått lov att tgöraom för att det inte funkade sist. nu får ni alla glada läsare hålla tummarna att den funkar den här gången då. ja när jag skulle börja göra provet laggade datorn ihop så jag fick ta en ny.

nu siter jag i bilan och väntar på att ville och josse ska komma dom har haft sovmorgon dom små lylosarna. vi börjar om ungerfär en halvtimme. så jag ska snart gå upp för att se om dom har kommit. men jag orkar inte göra det nu.


det är sista dagen före lovet så det känns lite drykt att vara på skolan. men ändå skönt att  veta att man få vara ledig i fyra dagar.

hej svejs jag hör av mej i kväll igen

Kommentarer
Postat av: josse

Jag fick veta att jag hade sommarjobb med :)På prästbordet blir det om jag tackar ja :)



2011-05-28 @ 19:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0