16 maj

ja när jag vaknade var det mullet. jag blev lite sur för att det var så dåligt väder. det blev som tur var soligt vid tolv.

pappa hade satt ut en anons på min moppe i tidningen i morse. på eftermiddagen ringde en person på den dom ville komma och kolla. jag tog ut den och tvättde den. sen kom dom dom tyckte om den så dom köpte min lilla mope så nu är den sold. kul va

ja idag blev jag ner dränkt också. först var det när jag var ute. då ropade pappa på mej jag gick dit då kastade han en hink vatten på mej. sen när han skulle grilla då hade han en vatten spruta så om det skulle börja brinna så kan kan släka. men han sprutade på mej då blev jag sur så en stund senare sprutade jag opå honom.

ikväll blir man klistrade framför tv för att se på melodifestivalen finalen. vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0