13 maj

ja idag har det varit som normalt på skolan men det har varit lungt och inte så mycke att göra. på lunchen gick jag ,josse och viktoria på lunbergs och åt. och  efter skolan gick vi på uh.

det har igentligen inte hänt något som jag behöver skriva om.


13 maj morgon

igår var det kval till eurovisen song contest. jag satt uppe och såg på det. det var kull om min pappa inte hade somnat och börjat snarka. men sverige gick vidare. det gorde dom andra från norden i kvalet. nästa är på torsdag då får man se om norge och danmark går vidare.

så nu är jag trött trött trött men som tur var hade vi sovmorgon en hel timme längre än normalt. men om det skulle ha gått lite fler bussar på morgonen så skulle jag kunnat sova två timmar längre. men men nu sitter jag på skolan och väntar på att lektionerna ska börja.

imorse när jag var på väg upp till skolan såg jag först en ambulans köra ner för nygatan med blå ljus. det gick inte änns två sekunder så kom nästa men den körde ner för viktoriaesplanaden. sen kom en brtandbil men blå ljus sen en polis sen brand överhuvudet och sen en brandbil till. efter det orkade jag inte stå och vänta så jag gick. jag hoppas att det inte har inträffat sen brand eller stor olyka. men men det får vi nog veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0