12 maj

idag är det tisdag och vi har haft det vanligt på skolan.
matte=prov
eng=saga
sve=saga
mänken=grupparbete

under mänken timmen skulle jag upp till skolläkaren för att kolla upp min skada. det gick bra men han klämde och derog så jag fick mer ont. =) =)
när jag slutade så skyndade jag mej ner till bussen.

efter jag hade ätit for jag ut och sprang. jag sprang till hafsta och till baka. under vägen lysnade jag på radio på slutet när jag var trött brukar jag sjunga gör att glömma bort hur trött jag är. men det var en låt som jag har inte tyckt om sen började en vän tycka om den och nu har den för följt mej ett tag. ja nu kanse ni förstår vilken låt det var

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vaa, har du också börjat gilla den där låten? :P



2011-05-28 @ 19:55:12
URL: http://viiktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0