1 maj

torsdag
i går kväll kom först min bror hem. han hade inte varit hemma på tre veckor. så han hade mycke att berätta om. så det blev typ sago stund i en halv timme. jag tycker det är kull att höra på han . för han kan värkligen berätta så att det blir kul och intresangt.

sen for jag upp till brasan och väntade på josefin. när jag stod där och väntade så såg jag polisen komma och tog ungdomar som satt och drack nere vid stranden. både jag och josefin tyckte att det var lite tråkigt. för det tog så lång stund innan dom tände på brasan. när vi had kollat på brasan ett tag så bestämd vi att vi skulle fara hem till josefin. vi spelade guitarhero till pappa ville att jag skulle komma hem. då skikade han min bror att hemta mej. men problemet var att han inte visste var myckling var. så det tog ett tag för han att hita mej.

fredag
jag idag har jag tagit det lungt och sov ut i morse. det var gudomligt skönt. jag gick sedan ut och solade. det har varit jätte varmt hela dagen. jag satt ute tills en kompis till pappa kom då gick jag in och var lite sosial med honom. när han for hem så gick jag ut igen och kollade på när min bror skulle försöka att få in sin bil på vår gård. det var det att han skulle försöka att få sin bil till en lite väg som liger vid vår gård men det var trångat så han fick lov att snurra lite innan han  fick in den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0