fredag

jag har jobbat idag. det gick bra. det var en av dom boende som fyllde år så vi firade honom. jag och den andra eleven höll ihop hela dagen och hjälpte varandra. vi har blivit vänner och jag kan prata mycke med henne.

min bror kommer hem men han ska fara en liten stund efter han kommer och äta på matkompaniet. så jag får se honnom kanse imorgon om han inte far till sin flickvän. men det går troligen bra ändå.

när jag gick hem idag tog jag en sväng in på östra och skulle handla godis. när jag skulle betala så såg jag en kö med bara en man och han hade bara lite saker. jag tog den kön för att hinna hem snabbt. men när mannen skulle betala så ringde hanns mobil. jag tror att jag stod där i fem minuter. för mannen kunnde inte betala samtidigt som han pratade i mobilen. det tog ialla fall lång tid. kvinnan i kassan tyckte synd om mej att jag hade fått vännta så lång stund.

snart ska jag se på lets dance jag hoppas att laila vinner men det gör inget om den anndra gör det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0