8juni

vi hade trivseldag påskolan idag.på förmiddagen spelade vi vollyboll och på eftermiddagen blev det bränboll. det var inte derekt det roligaste somfannsmen vi behövde inte vara på skolan ialla fall. vi slutade dagen med en tävling. det var att gissa vilket ord bilden försökte vissa. tex det var en drag med ett plåster på. det skulle bli dragplåster. jag och josefin blev tvåa så vi van algrens husvangnar.

efter vi slutade så gick jag upp till mamma och hämtade byxor. sedan gick jag ner på stan där träffade jagen tjej som  gick sin apu samtidigt som mej på lingbo. vi prattade lite innan hon skulle fara hem. jag träffade också henrik presis när bussen kom så vi han inte prata så mycke.

jag är ganska sup på viktoria edström som lurade mej såjag var hjätte tidig på skolan. och på köpet inte kom till skolan. josse var också borta men hon kom ialla fall på eftermiddagen.

hej svejs eller hej då

Kommentarer
Postat av: josse

Du har tur som har en kompis som kom iallafall :D



2011-05-28 @ 20:06:08
Postat av: Viktoria

Men jag lovar! Jag visste inte när vi började, jag brukar hålla koll på det mesta men tyvärr inte det. Sorry! :)



2011-05-28 @ 20:06:25
URL: http://viiktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0