14 juni

14 juni kväll

ja  nu har jag firat mari. det var ganska tråkigt men men. det roligaste var eriks valp som var jätte söt. han stutsade runt hela tiden. hanär bara två veckor gammal.

när vi hade firat klart henne så skulle pappa skussa frida till bussen då åkte jag med. vi fick stressa lite för frida har värdens bästa tids planering så hon är aldrig klar när man m,åste det.

ja nu sitter jag hos mamma hon är lika glad som alltid. imorgon börjar jag jobba det blir tre veckors arbete. men kommer jag nog överleva om det är sånt här väder.

morgon

jag sitter och väntar på att erik ska komma har fasligt tråkigt. vi ska fira marie som fyller år imorgon.

ute spörengnar det. bläääää ja är tröt tröt tröt men men. efter vi har firat marie ska jag åka till mamma hon jobbar nu så det gör inget. nu hat jag inge mer att skriv om troligen skriver jag vet i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0