13 juni

jag sov ganska länge imorse det var ingen hemma för både pappa och marie hade åkt til umeå för att hämta frida och elin.

på förmiddagen for jag till stan för att köpa en present till marie. det blev lite till också. =) =)

när jag kom hem läste jag slut på boken flickan som lekte med elden. sjukt bra tipsa tipsar

sedan han jag också lösa ett korsord innan härskapet kom hem. då blev det mat och massor av snack. om allt mellan himmel och jord. ja nu m,åst man dela övervåningen en hel sommar med elin. suck ja men det går nog för jag är ju bara här helften av tiden 5 veckor det tror jag att jag klarar av.

jaja men annars har det inte hänt så mycke utom att jag btrtodde kissen var död när jag kom hem. han låg utstäkt på mattan utan att röra sig. blev lite skrämd.

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0