12 juni

 

hihihihihi


lite folk som jag träffat på sista tiden




          
josefin                           jag                          johan palm med sin bror         johan palm


  
markus fagervall       magnus samelson


imorse tog jag en väl förkänt sovmorgon. jag sov så länge så pappa fick lov att gå och kolla om jag var hemma. =) =)

sedan klev jag upp och var lite social med min bror som hade kommit hem under natten. han hade åkt natt bussen upp från stockholm. han hade sin redogörlse vad som hade hänt och vem han hade träffat. jag fick veta att han hade fått träffa någon kung från nått littet land.

sedan städade jag rumet. det var värkligen ett måste för  det såg alvaligt ut som ett bomb nedslag eller som pappa hade sagt som att en orkan hade dragit förbi. men nu ser det bättre ut.

jag har också hunit ta en spring tur. men det var både varmt och kvaft men jag överlevde.

jaja men hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0