10 juni

idag började vi 13.00 då skulle vi fara på studiebesök på sjukhuset. det var faktist ganska kul men det var tråkigt när hon skulle berätta om lanstinget.

när jag cyklade till skolan imorse var det mullet men ganska varmt. presis när jag och josse kom till stan så började det regna. eller rättare sakt dugga. så jag trodde att det skulle ha slutat innan vi slutade men det gjorde det inte. det rättare sagt öste ner men vi överlevde ändå.

ja nu är det bara en dag kvar innan sommarlovet. det känns riktigt sjönt men ändå konstigt. jag ska jobba så jag har bara sex veckers sommar lov. så jag slårvad om att det kommer gå fort.

hej då

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Idag upptäckte jag att vi har 10 veckors sommarlov :D Vi börjar inte förrän 25/8, en tisdag :)



2011-05-28 @ 20:08:25
URL: http://viiktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0