1 juni

jag fattar inte att det är redan juni. jag tyckte att det var augusti nyss och man började skolan. men nu har man gått ett år på nola. urs vad tiden går fort.

det har varit helt normal skoldag. vi fick sluta lite tidigare för vi inte hade någon matte.

efter skolan gick jag och ville på en fotostudio och hämtade några kort som hennes lillasyster hade bestält.
sedan gick vi tillbaka till skolan och satte oss och solade. efter ett tag så kom sandra och bea och satte sig med oss.
under tiden vi satt där så började det tuta jag tror att dom testade krigslarmet. men det var ganska jobbigt att sitta där.

när viktoria for hem gick jag till kvantum för att köpa en sen morsdags blomma till mamma. jag tänkte köpa rosor men dom såg helt vissna ut då kände jag att det inte var lönt att köpa dom för då kommer dom att visna om bara några dagar. så jag köpte en söt blomma, jag vet inte vad den heter men det såg ut som en ringblomma. mamma blev glad när hon fick den men som vanligt tyckte hon att jag inte skulle ha köpa något åt henne.

det har varit ganska fint väder idag igen. men det har varit kallare än vad det har varit i helgen men det är ganska tur det.

men men nu är jag klar hej då

Kommentarer
Postat av: Viktoria



Vad söt :D





2011-05-28 @ 20:04:46
URL: http://viiktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0