onsdag



något att tro på


Alltid när åskan och stormen startar

Vill jag stå stadigt som ett träd i vinden

Inget kan flytta berget eller ändra min åsikt

Jag faller från skyn och jag är ensam

Modet inom mig kommer bryta mitt fall

Inget kommer skymma ljuset inifrån

Men om jag fortsätter kommer det inte bli lätt

Inte idag


jag fick något att tro på

Så länge jag andas

Det är inte mer än vad jag kan drömma

jag fick något att tro på

Uppdraget var att fortsätta klättra

Inget annat kan stoppa mig om jag bara tror

Och jag tror på mig


Till och med när världen försöker hålla mig nere

Säg då till mig att jag kan.. försök vänd mig rätt

Jag låter dom inte släppa ut min eld

Men om jag fortsätter kommer det inte bli lätt

Inte idag


jag fick något att tro på

Så länge jag andas

Det är inte mer än vad jag kan drömma

jag fick något att tro på

Uppdraget var att fortsätta klättra

Inget annat kan stoppa mig om jag bara tror

Och jag tror på mig


Jag kan göra allt, öppna alla dörrar

Vända det otänkbara till verklighet

se jag kan göra allt och mer


tro så länge jag andas

det är inte mer än vad jag kan drömma

tro så jag kan klättra

inget annat kan stoppa mig om jag bara tror

och jag tror



det här är en sång som jag tycker om att lyssna på när jag är nere.
jag tolkar den som att livet är inte lätt men om man bara kämpar på så går det.
den berättar om en person som har det svårt och den inspererar mig att fortsätta kämpa.
jag tycker också att texten är så härlig att man kan tro att den är jord för att läsas och inte sjungas.



ja igår for jag till gideå för att träffa henrik och gå på harry potter och halvblodsprinsen. så jag bloggade inte.

idag har jag varit i gång hela dagen. det har äntligen börjat bli soligt så jag har varit ute mycke på balkongen. jag har också skrivit lite på min berättelse och hurat runt höglads sjön. jag vet inte vad jag ska göra i kväll. men jag vill måla lite om jag orkar anars kanske jag ska virka lite så jag blir klar snart. är trött på att bära den fram och tillbaka hela tiden. jaja men vi får se vad jag gör.

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0