26 juli

 
jag är tillbaka =) =)

fredag
som ni förstår mådde jag dåligt. allat jag åt kom upp igen. blääää på kvällen ringde jag till mamma för att medela att jag inte mådde så bra. hon sa då att jag inte fick komma till henne innan jag hade varit frisk i två dygn. jag bestämde mig då att jag inte skulle spy mer. ganska psykologiskt. jag somnade utmattade 21

lördag
blev ganska förvånad när jag vaknade och upptäkte att jag hade sovit i 13 timmar. klockan var tio på morgonen. jkände redan när jag vaknade att jag inte ag var sjuk längre. så jag klev upp och åt en stor frukost. hela familjen blev förvånad när dom såg mig. efter frukosten städade jag och parfymerade mitt rum som luktade spya. på kvällen kom erik och hans lill vove. =) vi grillade och hade jätte kul. hunden var så gullig och jätte busig. han åt på blommorna och allt som rörde sig. problemet var att han kissade överalt så man fick vara försiktig när man gick.

söndag
ja idag är jag äntligen frisk och karantärs fri. =) jag är nu hos mamma och fick en liten chock när jag fick se mitt rum. jag har nu ny färg på väggarna och en ny säng.  jag kan än inte fatta att det är mitt rum. så jag måste gå och kolla på det hela tiden. annars har det inte hänt så mycke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0