kul

jag träffade henrik idag. det var kul att inte behöva ha viktoria hängande runt sig när man träffar honom. vi pratade om allt. han hade fått försig att jag bode i domsjö. jag fattar inte vad han hade fått det ifrån. jag har aldrig pratat med honom om att jag bor där. när jag förklarade att jag hade gått på bjästa men inte har bott  dår blev det svårt för honom . jag berätade var jag bor i överhörnäs och city. en liten stund senare så sa han så här " okej så du bor runt bjästa" jag höll på att få hjärn blödning bjästa ligger 2mil från överhörnäs. men han förstod var jag bor när jag sa att det låg typ vid själevad.jag fattar inte att han inte vet var överhörnäs är men jag vet inte var flärke är häller så det kanse är jämnt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0