trött

det har varit ganska lungt idag påm skolan. vi hade prov i mikroorganismer det gick ganska bra. vi fick också till baka engelska provet jag var ganska sur över resultatet men nöjd ändå för att jag fick godkänt.

jag är trött för idag hade vi prov, fredag prov,tisdag prov och förhör, tosdag eller fredag debat.
det som är posetivt är att vi har frilufsdag imorgonoch ledig på måndag.

nu får man hoppas att det är bra väder imorgon inte för att det spelar någon roll för mej men om det är dåligt kommer man att få höra det mycke från min kalla kompis viktoria (suck) jag håller tummarna åt dej.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jaa, hoppas verkligen inte att det är kallt imorn!

2011-05-28 @ 17:37:43
URL: http://www.viktoriaae.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0