önskejul del18

18 december

idag tog äntligen behandlingen slut för Anna. Men hon fick ändå lov att stanna på sjukhuset för dom skulle starta dosan med medicin. Det såg ut som en som diabetiker använder. Men lite större och mycket mer avancerad. dom försökte lära Anna att använda den. Men största fokus låg nog på dom lätta funktionerna som var viktiga t.ex. hur man startar och stänger av den. Hur man fyller på den och vad hon skulle göra om den började att pipa.

på eftermiddagen kom åskar och Filip och hämtade henne. Hon hade äntligen blivit utskriven från sjukhuset. Filip hade sagt att hon skulle få bo hos honom under natten. För det gick inga tåg hem idag. Men Oskar skulle inte bo där. Anna visste inte varför eller vart han skulle bo. men när hon hade frågat så svarade han bara att om han skulle bo hos Filip så skulle han bara störa henne.



fredag

god morgon alla när jag vaknade imorse upptäckte jag att det är skit kallt ute. fy men man ska inte klaga det är i alla fall bättre än plusgrader. men det är jobbigt när det är 23 minus. då dör man typ av köldskador.

ja nu har jag klagat av mig på vädret. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0