idol

 
jag sitter nu och kollar på idol. jag tycker att båda två är så duktig. men jag har en som jag tycker mer om. men jag har en sån där dålig sak att om jag säger det kommer det inte gå bra för han. jag kanske berättar i morgon eller i kväll.

 


önskejul del 11

11 december

På morgonen på skolan var det lucia firande. Anna var där för att se åskar. Han skulle spela och sjunga lite. Dom var ganska duktiga hela bunten. Men publiken var ganska fjantig. Efter var det fika i cafeterian. Kön dit var väldigt lång. det tog 45 minuter innan dom äntligen kunde ta fika. Eter det var det dags att gå lektion. Klassen var på gott humör. Det var ju fredag så annat skulle ha varit konstigt. Hela förmiddagen hade dom svenska. Dom skulle skriva en saga. det gick ganska dåligt för Anna för hon hade tankarna någon helt annanstans. på lunchen gick Anna upp på sjukhuset för att få medicinen. Allt gick dåligt idag så det tog tid. så Anna missade lektionen efter lunch. efter det så fick Anna stressa för att hinna ner igen. åskar och Annas mamma stod på perrongen och väntade på Anna. Tåget gick ganska snabbt efter dom klivit på. Anna hade bjudit med åskar för att ha någon som hon kände och för att bevisat att hon talade sanning. Åskar tror ändå inte på henne.
när dom kom fram så möttes dom av en kvinna från Sverige lucian. hon hade ordnat ett ställe som Anna och åskar kan bo på under tiden. Dom trodde att det skulle vara något biligt ställe. Men det var inte direkt det när dom kom fram. Det var ett stort lyxigt hotell. När dom hade lämnat packningen så åkte dom för att öva till söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0