torsdag

=)

viiiii jag fick in bilden =) ni behöver inte orora er det är bara en provbild så jag ska bytta bild senare men tills då så har jag den här bilden. det är på själevads kyrka

idag har jag mått dåligt. kanske håller jag på att bli förkyld. jag hokppas värkligen inte det för då kommer jag har hosta,snuva,frossa och huvudvärk i några veckor. men det kommer inte bil någon feber som skulle kunna göra att den går över fort. men sånt är det bara.

idag har jag inte orkat skriva för att jag har haft huvudvärk så jag har bara myst i sofan hela dagen.

jag kan också säga att jag är sur på elin idag. men det fick hon se också om det gick upp för henne det. det kan man aldrig veta för hon är så trögg fattad så jag blir inte förvånad att hon bara såg ett iritations moment. hon får hjärna vara sur på mig om hon vill. men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0