tisdag

ja idag har jag bara skrivit och skrivit. men jag har inte kommit så mycke närmare slutet. men jag vill inte slarv skriva som jag brukar göra på slutet när jag har kämpat så länge på med den. så jag har tagit minna sista krafter så jag kan kämpa denhär veckan med den.

jaja slut pratat om den. jag vill ju inte att ni ska tröttna på mig. om man vill prata finanskrisen och allt runt den så kan man hjärna komma till mig. ja det är ju inte jag som pratar men rästen av familjen och jag förstår ju inget. imorse så hade swedbank gjort något vet inte vad. elin tyckte det var dåligt och det vissde något att det gick dåligt. och så hade något hänt så då gick aksie något upp. elin sur över det vet inte varför. m.m
jag kommer få hjärnblödning snart. allvaligt. det är jobbigt när man inte förstår vad dom pratar om. om man frågar något om det så blir man typ dumm förklarad.

ja det var allt för i dag hej då


svar på tal

från viktoria

Du jag vill läsa din bok sen när det är klar. Nog för att jag inte gillar att läsa men om du har skrivit den är jag villig att tänka om :)
Vad hände med håret då? :O

svar
vad som hände. ja jag var ljusare längst ner på grund av att jag hade färgat det förut. så när jag färgade det igen för att få bort utväxten så måste man färga hela håret. ja jag fick en ljusare färg på ut växten men topparna eller den nedre delen av håret blev också ljusare. så jag ser skev ut än och jag ser hur långt utväxten är. det är som ett streck där det mörka går över till lite ljusare.=)

du ska få läsa den när den är klar om du vill. om den nu blir klar någon gång.=) känns inte så just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0