onsdag

 

kusiner

mina kusiner från sunsvall var och hälsade på oss. jag har inte sett dom på minst ett år. men gud vad dom är olik sig. man tycker att dom man har  nära sig ska man hålla mest kontakt med. men nej dom jag har nere i göteborg pratar jag med minst en gång i veckan. jag vet inte varför. men orsaken kan vara att dom från sunsvall är killar och mycke mindre än mig. den älsta är ju ett år yngre än mig men han är jätte blyg så det är svårt att prata med honom. den yngsta går typ i trean och henne är det svårt att prata med för hon är så olik mig så vi har inte så mycke gemensamt.

men det var ändå kul att träffa dom.

ja idag har jag bara tagit det lungt. ni kanske är van att höra det. men jag försöker att göra det jag borde ha gjort, har skutit upp och måste göra innan jag börjar skolan.  men på något vis går tiden och dagarna ändå framåt. jag vae inte vad jag  ska skriva mer.

jag har skrivit lite idag igen. nu börjar jag snart se ljuste i tuneln. jag har bestämt att jag ska korta ner den lite. för jag  kommer annars att riva alla papper i tu för jag bär så less på den just nu. men jag ska försöka att kämpa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0