nya

ni kanske har märkt att jag har gjort om lite på min blogg. nu tror jag att jag är klar.


sista gången =(

ja nu har jag ätit girilat sista gången för i år. för om några veckor är det för kalt att sita ut och då vill man inte grilla heller. ganska hemskt. men sånt är det. det roliga var att när vi hade ätit klart kom lill kissen som hade varit ute i regnet. han hoppade upp i elins knä. men hon tyckte att han var så blöt så hon satt och torkade honom mend en servet. =)


städa

ja idag fick jag ett ryck eller vad man ska kalla det.

 

  1. jag började att städa mitt rum. sen tyckte jag att jag hade så lortiga fönster så jag putsade dom och satte upp nya gardiner.
  2. när jag var klar med mitt rum så fortsatte jag med toan som vi har här uppe. igentligen skulle elin städa den denhär veckan men jag tyckte den var så snuskig så jag storstädade den.
  3. sen var det halens tur den var så dammig så jag dammsög och dammtårkade.
  4. när jag var klar i halen råkade jag kolla in på min brors rm när jag gick förbi. jag kunde bara inte låtabli så jag tog en sväng in på hans rum också.
  5. när jag var klar där så kom jag på att orsaken till att jag städade mitt rum var för att jag skulle kunna packa det jag ska ha till mamma. sen kom ju lite i vägen så jag tvingade mig själv att packa nu.

ja men nu är typ hela övervåningen på något konstigt vis städad. jag har facktist humör att städa lite till. men jag vet inte vart. någon som  behöver rummet städad? haha skämta


=)

ja hittade den här på tjuvtittat.se på en pizzeria hade dom satt upp den här skylten

=)

pizzeriajapan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0