mitt liv

ja jag vet inte vad jag ska skriva. min dag har vait kaotisk och jobbig. 


  • imorse så försov jag mig lite så jag fick sterssa.
  •  sen råkade jag slå min redan onda tå i trappan så nu gör den ännu mer ont.
  • mitt busskort har slutat funka (hoppas att den funkar igen på måndag)
  • jag råkade glömma minna mappar jag hade köpt på en benk i örnparken så jag fick hoppa av bussen och springa ner till örnparken (som tur var så låg dom kvar)
  • jag börjar bli förkyld så jag har haft ont i huvudet sen lunch.

och vidare jag är så trött nu att jag vill bara sova. övervägde faktist att försova mig i morgon men det funkar troligen inte. men nu ska jag sluta klaga

hej då


är trött

jag är så trött på långa raster. vi har det hala tiden och nu är jag trött trött. jag sitter i bibblan och vänta på att vi ska börja. vi har två lektioner kvar idag och sen är det bara fredag kvar innan vi har helg. ute regnar det så man kan inte gå ut under rasterna heller. men men snart kommer vi komma igång på alvar så då kommer man längta tills att få ha håltimme. det går faktist ganska bra i skolan. trodde att det skulle vara jobbigt och att man ska vara less hela tiden. det enda jag stör mig på än så länge är att lunchen är så sen på torsdararna så man blir alldeles för hungrig innan vi får gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0