måndag

ja nu är vi inne på den sista veckan av praktiken. jag har jobbat idag det gick ganska bra. för andra gången sen vi började praktiken träffade jag sandra. det är konstigt att vi har missat varandra så exat att vi bara har träffas två gånger på fyra veckor. annet var idag på besök för att göra slut bedömningen det gick bra men både jag och min handledaren tyckte att svars alternativen var  dumma.

jag frågade också annet var jag skulle göra anmälan om skadan. det var både på skolan och jobbet. så jag och min handledare gorde ett försök att svara så bra på formuläret. det var ganska svårt att veta vad dom ville veta.
nu har jag hjätte ont. men det är troligen för att jag har jobbat men man får väll hoppas att det går över så jag inte hehöver dras med värken under lovet.

jag hoppas att det kommer att bli soligt och varmt under lovet. just nu snöar det men man vill ju ha vår nu och inte mer snö. så alla glada håll tummarna på sol för annars kommer jag deppa ihop snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0