30 april

torsdag torsdag
idag var jag i skolan.det var ganskavanliga lektioner. på förmiddagen hade vi mänken. vi såg på en film den hette.  vingar av glas. den var ganska bra. sedan diskuterade vi den.
jag var på utväklingsamtal också på förmiddagen. det gick ganska bra jag har inget ämne somjag kommer få IG i. det känns sjönt.
på eftermiddagen hade vi natur. vi fick sluta tidigare.

efter skolan tog jag lokal bussen till själevad. jag gick på ica och handlade godis. när jag var klar och skulle gå hem så gick bomarna ner vid tåg spåret.

haha ja jag blev överkörd av en sandstorm...... vill ni veta vad som hände annars kan ni hoppaöver detta. ja jag stod vid tåg spåret när tåget kom. det blåste mot mej. så det känndes  som det kom en orkan och körde över mej. jag tror att jag hade sand över allt. till och med under kläderna. jag kunde inte ha ögona öppna och jag fick lov att gömma huvudet under jackan. i en bil satt en karl jag så at han skrattade ått mej jag tror att det såg ganska kul ut.

ikväll kommer min bror hem. han fick ledigt hela helgen så han ska komma hemoch fira sista april här i ö-vik.  så jag ska vara med han en luten stund i kväll. sedan ska jag upp på käringberget (skit i stavningen) och träffa josefin.  jag få se om min bror ska följa med upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0