20april

idag började skolan igen. det var en jätte "kul" start. ja dagen började med en värds bra film den var tre timmar lång. kennet sa att han skulle spola mycke men jag tycker själv att vi ändå såg hela filmen. efter en timme och fyrti minuter så var äntligen filmen slut.
då hade vi lunch sen var det engelska vi fick skriva ett brev till varandra på engelska. det gick ganska bra men ganska slappt.
sista lektionen var matte. ville gjorde inget tal, jag ett och jose många. så det gick bra.

efter skolan gick vi på UH och fickad. det var kul och vi fick äntligen prata av oss. sen skildes vi åt.

när jag kom hem och mamma med så hjälpte jag henne med att laga mat. det var ganska kull och vi skrattade åt varandra.

men nu är jag trött och ska jäsa framför tvn sen blir det sängen för att orka med morgon dagen också.

men morsning korsning vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0