16 april

det har varit snöstorm typ hela dagen. så jag har tagit det lungt plugade lite på demensen.

jag följade pappa och handlade. det är lika kul varje gång. på slutet så läste jag handels listan och pappa hämtade det.

jag fick ett brev från faket att jag måste betala en försäkring. men jag är j ungdom och ska ha allt gratis så jag fick ta fram hela papersbub´nten och kolla då sklle man skika in en lap om man inte ville ha försälkringen. så jag sände den i dag istället och hoppas att det går bra.

när jag var te och gick  så började jag sjunga på en låt sen des har jag inte kunnat sluta sjunga på den. så här går den

"pinge linge linge tågen går
ut i vida värden
den som 50öre har
får följa med på färden"

det är en såg till en lek vet ni vilken? inte jag heller men om ni sklle fråga era föräldrar skulle dom troliogen kunna berätta om leken. men troligen hade dom avvärkat den leken när man var liten men ganska bra låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0