15 april

i morse när jag vaknade mådde jag inte bara. jag hade ont i huvudet och kännde mej allmänt nere. jag vakande också förtidigt. jag tror att jag vaknade vi halv fem imorse. så jag sov ppå förmiddagen mellan halv tolv och ett. då var pappa sur för att jag inte ville vara social eller något men jag skiter i vad han tycker.

men på eftermiddagen så ryckte jag upp mej och skrev lite. det blev slutet på den jag har har skrivit på ett tag och sen skrev jag en plats beskrivning. jag blev mycke gladare när solen kom fram då gick jag utt och satte mej. sen liten stund senare så hörde henrik av sig. så han gorde så att jag blev glad.

inatt så har lill kissen haft slaks måll med en annan katt. så han ser litte deppad ut. =) nej men han har i alla fall legat inne och sovit hela dagen.

imorgon kväll kommer elin så då blir det livat igen. jag hatar henne men det känns lite tråkigt att man ska hata sin halv syrra. men hon är hur jobbig som helst. men hon tror att hon kan styrra hela huste och jag inte är något att bry sig om. som jag inte änns är värds att bry sig om. det är¨nd ho n ser är det jag gör fel hur jobbigt som helst. men som tur är så åker hon till hennes pappa på fredag och firar frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0